/ FASHION WEEK /

Som I jo nok allerede ved så er Copenhagen Fashion week allerede i fuld gang… Jeg har endnu ikke fået kigget på kollektionerne, men er sikker på at der er nogle lækre styles blandt de mange mærker der er repræsenteret. Hvis jeg selv skulle til shows, så ville jeg hoppe i noget alla det i ser nedenfor. Det er i mine øjne praktisk, simpelt og elegant, og meget fashion week- ish.

Fashion week

Acne oversized tee
$120 – lagarconne.com

Vanessa Bruno padded jacket
$842 – lagarconne.com

Black jeans
$282 – my-wardrobe.com

.

Håber I alle har nydt jeres lille fredag !? For mit vedkommende stod den på sushi og hygge med kæresten🙂

4 comments

    1. Den er fra Vanessa Bruno – du kan finde den lige her -http://www.lagarconne.com/store/item.htm?itemid=14406&sid=19.. men en anden gang så burde du kunne trygge på selve billedet, og så leder den dig videre til der hvor jeg har lavet collagen, og der kan du også finde det🙂 Ved godt den er ufattelig dyr, men den var bare såååå smuk🙂 Rigtig god onsdag !

Skriv et svar

