/ UDSALG /

Inden udslaget for alvor startede, lavede jeg nogle indlæg med inpsiration fra NET-A-PORTER’, finde dem lige her og her, hvis du ikke har læst dem endnu… Mennnnn, eftersom mit januar-budget ikke passer til deres priser, nøjes jeg bare med at drømme videre. I stedet gik jeg forbi DAY i Odense, hvor jeg forelskede mig i to lækre jakker, som begge MÅTTE med hjem😉

Jakkerne var begge nedsat med 50 % og kan så vidt jeg ved stadigvæk købes lige her… Jeg har brugt dem begge to utallige af gange, og det vil jeg helt sikkert også blive ved med.

Er der nogen af jer der har fået købt noget lækkert på udslag ??

4 comments

  1. Wow, er vild med nummer 2! Gad vide, om januarudsalget holder i morgen også🙂
    I øvrigt er det en rigtig fin blog, du har dig, jeg er blevet læser! Tjek også min ud – sprit ny og lidt sin egen🙂

    1. Mon ikke de har det😉 så vidt jeg ved har se sat deres % yderligere op, så det kan være du er heldig ! Det glæder mig at du kan lide bloggen 😜 jeg skal nok kigge forbi din også – ha en dejlig dag 😊

Skriv et svar

