/ INDBLIK I MIN MAKE-UP PUNG /

Beklager der har været lidt stille igen, men har haft en masse om ørerne🙂 For noget tid siden læste jeg søde Milana’s indlæg om, hvad der gemte sig i hendes make-up pung.Jeg synes hendes indlæg var rigtig fint, og derfor har jeg lavet et lignende. Det er en sjov og anderledes måde at få kendskab til nye produkter på og lade sig inspirere til sit næste køb.

Jeg elsker at købe make-up og har en masse i gemmerne, både billige og dyre produkter – men der vil altid være “de” produkter som man altid vælger, hvis man vil sikre sig at make-up’en skal sidde perfekt og vare hele dagen. Som så mange andre, så har jeg også mine faste rutiner når det gælder make-up. På billedet for neden, kan i se de 11 produkter som er en del af min ugentlige rutiner…

1. Mascara 

Jeg har lige som alle andre, haft mange forskellige mascaraer – men aldrig følt at jeg havde fundet den perfekte før jeg faldt over denne fra Dior. Jeg har har gang i nr. 3 og har brugt den de seneste 1½ år, og vil helt sikkert fortsætte med at købe den. Den giver vipperne mere fylde og længde. Jeg plejer at ligge to lag, og så to ekstra på de yderste vipper for et lidt mere fyldigt look.

2. MAC øjenskygger 

Jeg har altid været helt vild med MAC og deres produkter, men specielt deres øjenskygger.  Deres øjenskygger holder rigtig og findes i regnbuens farver. Jeg har denne fine palette med 4 øjenskygger, som er den sammen med min Naked palette, som jeg altid tager med mig, hvis jeg skal på farten. Desuden har jeg også en palette fra MAC, hvor der er plads til 12 øjenskygger.

3. Mineral Pudder

Min mineral pudder kommer også fra MAC, og er min absolut favorit i min samling. Om vinteren bruger jeg den til, at sætte min Foundation og om sommeren bruger jeg den som min Foundation. Min pudder er i farven medium dark. Jeg elsker den fordi den giver en finish som gør at man ikke ser “kaget” ud – giver det mening ??

4. Eyeliner

Lige for tiden har jeg tre forskellige linere og den bedste er uden tvivl den billigste af dem alle. Den er købt i Bilka og er fra Wet n’ Wild. Jeg har allerede været igennem en og  har næsten tømt den jeg bruger nu. Man kan få dem i mange forskellige farver, min er sort. Det bedste ved denne liner er at den er super nem at påføre, holder evigheder og så koster den ca. 49 kr.

5. Dag cream 

Dag cream skulle måske have været nr. 1, da det er det første jeg bruger når jeg kommer ud af badet, anyways..Jeg har i rigtig lang tid ledet efter den perfekte cream, og har prøvet rigtig mange forskellige mærker. Da jeg prøvede denne fra Origins behøvede jeg ikke at lede mere… Det er den bedste cream jeg nogensinde har brugt, den giver huden masser af fugt og gør at min make-up sidder som den skal og holder hele dagen.

6. Bronzer

Denne fine bronzer er faktisk en blush, men den er alt for mørk til mig. Derfor har jeg givet den et nyt liv i stedet for at smide den ud.

7. Concealer

Jeg går ikke uden for en dør uden min concealer, den dækker alt hvad der er at dække – så den gør sit job fantastisk. Jeg har brugt denne Stay-in-place concealer i over et år, og har bestemt tænkt mig at købe den igen. En ekstra god ting ved den er også at den har SPF 10..

8. Foundation

Har haft denne foundation i et halvt år og jeg har været rigtig glad for den. Den er utrolig nem at påføre med en svamp og holder rigtig godt. Når man har den på virker den utrolig naturlig og ser ikke særlig “kaget” ud, hvilket er noget af det vigtigste for mig. Jeg må dog indrømme at jeg ikke gen-køber den, jeg vil i stedet prøver en flydende foundation måske den Milana anbefalede🙂

9. Blush 

Det er helt klart min favorit blush. Den har en skarp pink farver, men er ikke så skarp når den kommer på huden. Jeg bruger den hverdag for at se naturlig frisk ud..

10. Primer

Jeg bruger den inden jeg bruger min foundation. Sammen med creamen jævner den min hud ud, og gør at min foundation kommer til at se mere naturlig ud. Jeg bruger den kun, hvis jeg bruger min cream foundation, som du kan læse om i nr. 8.

11. Tinted moisturizer

Den bruger jeg hverdag for at få en pænere kulør i ansigtet. Men om sommeren virker den sammen med min mineral pudder som min foundation. Den er dejlig let og har en lille smule dækning, hvilket gør den perfekt til sommeren. – Den fås dog som rigtig foundation også, og den tror jeg, at jeg vil købe når den jeg bruger nu løber tør.

Håber i kunne lide indlægget og at I har set nogle produkter som ikke har hørt om før. Jeg synes det er en spændende kategori og jeg vil derfor, bede jer om at lave et indlæg om jeres yndlings produkter. Glæder mig til at læse om dem, og lærer nye produkter at kende🙂

2 comments

Skriv et svar

