/ NAKED /

Lad mig introducere min NAKED palette fra Urban Decay.

Som i kan se består den af 12 forskellige øjenskygger, som alle er i brunlige nuancer. Siden jeg modtog den i posten, har den helt klart været mit første valg, uanset hvad jeg skulle. Paletten består af lyse og mørke farver, så man har mulighed for at lægge en naturlig make-up til hverdag, men samtidig lave smokey eyes til festlige stunder.

Desuden synes jeg den har en rigtig fin emballage, da den er nem at “tage med sig”, hvis man skal ud at rejse, og så er der et spejl, hvis man skulle få brug for lidt “touch ups” på vejen🙂

Så vidt jeg ved kan den ikke købes i Danmark, men da jeg var i USA i sommers, så jeg den for første gang i “virkeligeheden” i Sephora. Så hvis Sephora stadigvæk åbner i Illum, så kan man måske være heldig at finde den der!? – men indtil da kan du købe den lige her, hvor den koster ca. 300 kr🙂

Håber i alle sammen havde en dejlig jul og et fantastisk nytår !?

6 comments

Skriv et svar

