/ MALENE BIRGER SALE /

Jeg er glad for jeg ikke er ekspedient i Magasin i dag !!! Malene Birger havde 50 % på hele hendess kollektion, i hele landet formoder jeg og der har været gang i den lige siden kl. 14… Jeg havde ikke mulighed for at være der så tidligt, men så er det godt at jeg har verdens bedste svigermor, som selv skulle ind og kigge🙂 Hun var så heldig at fange to af mine ønsker – dem får I at se senere🙂

Her til aften var jeg selv forbi Magasin, og jeg blev positiv overrasket over at se, hvor “meget” der egentlig var tilbage. Det betød nemlig, at jeg var så heldig at finde de sidste to styles, som var på min liste over favoritter af hele kollektionen. Er meget tilfreds og glæder mig til at bruge dem🙂

Her er de 2 styles, som jeg ikke kunne undvære her til aften🙂

 I morgen tidlig drager familien og jeg til Norge, hvor vi skal holde jul sammen med min norske familie ! Juleferien kommer til at stå på ski, afslapning, god mad og vin – så det er ikke så ringe end da🙂

♥ Rigtig meget glædelig jul ♥

4 comments

  1. Ej hvor er det bare smukke ting. Jeg elsker farverne og jeg elsker striber! Og MB. Tak for din kommentar på modeverden – superglad for at jeg nu kan læse med på din blog også! Så mange lækre ting😉 Smider dig lige på min blogroll!

    Milana

  2. Den har jeg også været helt forelsket – de havde den dog ikke i min str. – så jeg har købt nederdelen i stedet for – og er sikker på at den er lige så anvendelig som kjolen🙂

Skriv et svar

