/ 4. ADVENT /

Så er 4. advent passeret, hvilket betyder at juleaften nærmer sig – 5 dage tilbage !!!!!

Som jeg tidligere har skrevet, så har jeg en rigtig dejlig mor, som hvert år forærer mig advents gaver. Den 4. advents gave var helt klart én af favoritterne – nemlig dette fine MAC gave sæt, fra deres Holiday Collection, som hedder  Ice Parade.

Min  make-up pung indeholdter 4 rigtig lækre pensler i mini format, hvilket egner sig perfekt til rejser. Udover gave sættet var min mor rigtig sød og købe en Brush cleanser med til mig, så jeg fremover kan passe ordenligt på mine pensler🙂

Var der nogen af jer der fik nogle lækre advents gaver i går ??

Skriv et svar

