/ MAT TOP COAT /

Lovede jer et billede, hvor i kunne se, hvordan min nye matte top coat virker. Forsøgte at tage et billede af mine egne negle, men mit kamera ville ikke rigtig fokusere, så derfor har jeg lånt mit billede herfra. På billedet har de brugt Chanel Rose Cache, og på højre side har de lagt et lag af den matte top coat..

Hvad synes i om resultatet ?? 

Siden som billedet kommer fra er en blog, hvor forskellige neglelakker bliver anmeldt, og den er rigtig fin at lade sig inspirerer af  – helt sikkert et besøg værd!

Håber i får en fantastisk dag alle sammen

Skriv et svar

