/ POLISHED /

Jeg elsker virkelig neglelakker, og derfor er der også kommet nye 5 til min samling.

Efter at have læst et indlæg på søde Jadore’s blog om Blue Satin, har den været i mine tanker. Jeg er vild med den flotte mørke blå, som har et hint af shimmer. Den er så smuk når den kommer på! Desuden har jeg købt mig en Chanel base og top coat, som jeg altid bruger når jeg lakere mine negle. Men som noget nyt købte jeg min top coat i en mat formel, som gør, at uanset hvilken lak du har under vil den blive mat – hvilket betyder at man nu har en hel masse nye farver i sin samling – BONUS !!! – Ligger nogle billeder ind når jeg har fået den brugt, så i kan se forskellen.

De to lakker fra Essie, er fra min dejlige mor, som gav mig dem i 1. advents gave. Man kan aldrig have for mange neutrale neglelakker, og disse to er fantastiske🙂

2 comments

Skriv et svar

