/ P.E.R.F.E.C.T.I.O.N /

Winter is here !

Her er et super lækkert outfit, jeg ville ønske jeg kunne ifører mig  i dag🙂 Jeg har de seneste år været på udkig efter den perfekte pels, som ikke nødvendigvis behøver at være ægte. Synes ikke rigtig det er muligt at finde den perfekte pels nogen steder.

Pelsen på collagen er fra Miu Miu, og er super smuk – men det er prisen bestemt ikke, så derfor vil jeg høre jer dejlige læsere, om i har nogle forslag til, hvor jeg kunne kigge ? Det eneste krav er at den skal være lang (ca. så den går til numsen) og varm🙂

Miu Miu patchwork coat
$3,605 – miumiu.com

Jimmy Choo kitten heel boots
$925 – mytheresa.com

Zara shoulder handbag
$9.99 – zara.com

Rolex pink jewelry
$1,508 – jomashop.com

Oliver Peoples logo sunglasses
$280 – oliverpeoples.com

H m hat
£9.99 – hm.com

Håber i alle nyder julen og har haft en rigtig dejlig dag !

Much Love –

2 comments

Skriv et svar

