/ HALLO, DECEMBER /

Her er nogle af mine yndlings ting ved julen. Julen er én af mine favorit højtider, og de traditioner, som min familie og jeg har lavet gennem årene, betyder utrolig meget for mig  – Har I nogle favorit traditioner, som I også har tænkt jer at videreføre til jeres egen familie og børn ?

Tumblr_lta031mmao1qjp30oo1_500_large

Sne –

Er noget som betyder utrolig meget, og SKAL være til stede, hvis det skal været en rigtig jul. I år drager min familie og jeg til Norge, for at holde jul med resten af familien, det betyder også, at sne på juleaften er så godt som sikker🙂

Dsc_0694_large

Julepynt/Juletræ

Er helt sikkert et must – ingen juletræ, ingen jul ! Vores faste tradition er, at vi køber juletræet, i den sidste uge op til juleaften, og pynter det d. 23. om eftermiddagen med julemusik og lækkerier. Juletræet skal udsmykkes med røde kugler, lys og en gylden stjerne på toppen af træet🙂

056ba69a1f2411e1a87612313804ec91_7_large

– Sukkerstang m. pebermyntesmag

Er mit absolut favorit slik i juletiden – og er også at finde på vores juletræ🙂

Dsc_0001_large

– Kalenderlys

Elsker lys, og så kan man samtidig tælle ned til juleaften – Bonus🙂

325351305_ce3e38b477_z_large

– Pakker

Wee, ingen jul uden gaver – For mig handler julen ikke om, at få gaver tværtimod, så elsker jeg, at se reaktionen til dem, som åbner en gave jeg har givet dem. Jeg bruger enormt meget tid på at købe gaverne og pakke dem ind, så de ser indbydene og lækre ud.

Betyder julen noget for jer, eller er det bare endnu en højtid der skal overståes !?

Skriv et svar

