/ BACK IN THE GAME /

– Starter mit indlæg, som de sidste startede –

Med et STORT undskyld !

Har ikke skrevet på min blog i over to måneder, WTF….. Har tænkt på bloggen dagligt, og har haft rigtig dårlig samvittighed. Jeg har savnet at blogge, rigtig meget endda, men har ikke haft overskuddet til det, men efter pausen, som føltes uendelig lang, er jeg tilbage igen..

Jeg er startede, som før skrevet, på et nyt studie i sommers, som siden har sugede alt min energi og glæde ud af kroppen, og har gjort, at jeg ingen overskud havde. Det har også betydet, at jeg lige nu sidder og overvejer, om jeg i virkelig er på det rette studie !!

– Ikke mere negativt herinde, er bare super glad for at jeg tilbage i gamet – jeg er sprangfuldt med energi, og har masse af lækre indlæg på vej til jer🙂

Skriv et svar

