/ FALL ESSENTIALS /

Der er en lille måned til jeg tager en lille tur til Hamborg for at shoppe og hygge med min dejlig mor ! Har lavet en lille inspirations collage, som indeholde items, som jeg mangler i min garderobe, for at optimere den optimalt. Specielt sweaters og t-shirts står øverst på min liste.

(Har desværre nogle tekniske problemer, som gør at ikke alt tøjet der vist nedenfor i produktbeskrivelsen – hvis i gerne vil have alle informationerne, så skal i bare klikke på collagen eller klikke lige her!)

Rigtig god tirsdag fashionistas ♥Fall 2

Liste over collagens indhold:


T by Alexander Wang sheer t shirt
$76 – net-a-porter.com

T by Alexander Wang short sleeve shirt
$76 – net-a-porter.com

T by Alexander Wang jersey shirt
$76 – net-a-porter.com

T by Alexander Wang ruched skirt
$135 – net-a-porter.com

All Saints skinny leg jeans
$120 – allsaints.com

Textile Elizabeth and James low rise jeans
$195 – net-a-porter.com

Helmut Lang stretch leather pants
$920 – net-a-porter.com

Zara leather biker boots
$159 – zara.com

Zara shoes
$100 – zara.com

Mulberry black leather messenger bag
€1.100 – jades24.com

Michael Kors chronograph watch
$225 – net-a-porter.com

Zara belt
$5.99 – zara.com

One comment

Skriv et svar

