/ STUDIE START /

– Som så mange andre har jeg også modtaget et brev fra SDU i dag- indholdet var heldigvis positivt. Det betyder at jeg d. 30 august begynder at læse International Virksomheds-kommunikation, med Engelsk og international Markedsføring, på Slagelse universitet.

Har brugt eftermiddagen på at takke ja, til min studieplads, samt bestille studiekort🙂

Glæder mig rigtig meget til at starte, og lære en masse ny mennesker at kende – er der forresten nogen af jer der starter på nyt studie !?

Ha’ en dejlig aften ♥

10 comments

  1. Hvis IVK-studiet i Slagelse minder bare en lille smule om IVK-studiet i Odense, så bliver du glad for det!🙂 – det var jeg i hvert fald! Jeg havde dog kombinationen engelsk og medier.. Tillykke med studiepladsen🙂

Skriv et svar

