/ WHAT A DAY /

Så er jeg endelig på dansk jord efter at have rejst i ca 28 timer. Er noget af det trætteste jeg nogensinde har været. Men hold da op for et kedeligt vejr i har haft herjemme, håber for jer der endnu ikke har været ude at rejse og måske ikke skal – at det bliver bedre og at solen snart kommer frem!

Tænkte at jeg ville starte weekenden med en collage, hvor jeg viser hvad jeg gerne ville have på min krop i dag. Da jeg desværre ikke ejer alle tingene på collager, kommer jeg i virkeligheden til at lige noget helt andet –🙂

What a day !


Splendid star shirt
$145 – my-wardrobe.com

Isabel Marant studded leather jacket
€448 – shopmrsh.com

Skinny leg jeans
$50 – witchery.com.au

Louis Vuitton leather travel bag
$1,270 – louisvuitton.com

Skriv et svar

