/ SPLENDID /

Er et af de amerikanske mærker som jeg virkelig elsker, de laver de lækreste basis styles i en fantastisk kvalitet. Jeg var så heldig at finde et par fine sager i USA, men ville gerne have haft hele deres kollektion. Den ene ting som er kommet med mig hjem, viste jeg i et tidligere indlæg, som du kan læse lige her🙂

Splendid

Her er nogle af de fine sager jeg ville ønske jeg kunne tage med hjem, desværre er priserne ikke altid lige til at overskue🙂 Jeg har faktisk købt en af de dele i kan se på collagen kan i gætte, hvilken ?!


Splendid twist dress
34 – net-a-porter.com

Splendid cuffed shirt
$145 – my-wardrobe.com

Splendid top
$74 – net-a-porter.com

Splendid scoop neck sweater
$72 – barneys.com

Splendid pocket shirt
$72 – barneys.com

Splendid short t shirt
$62 – net-a-porter.com

Splendid scoop neck tee
$57 – net-a-porter.com

Splendid vintage cotton shirt
$44 – net-a-porter.com

Splendid tapered pants
$101 – my-wardrobe.com

Splendid
100 – harrods.com

Splendid denim cutoff shorts
$78 – net-a-porter.com

Skriv et svar

