/ NEW IN /

Har snart været i USA i to uger, og har endnu ikke vist jer nogle af de ting som skal med mig hjem til Danmark. Jeg har så vidt muligt forsøgt at holde mig til amerikanske mærker, så jeg på den måde sparer ekstra mange penge🙂

Her kommer for jer gårsdagens indkøb –

MAC produkter, tre basis toppe og to neglelakker !

Sort tee – som jeg også købte i hvid, begge på udsalg og fra mærket Trouvé !

Top fra Splendid også købt på udsalg🙂

Fine farver fra Butter, som kommer fra London. Den beige farve hedder “Yummy Yummy” og den lyserøde hedder “Teddy Girl”

Købte en ny Mineralize Skinfinish Natural pudder, efter at have smidt min gamle væk. Farven hedder B21 Medium Dark.

En ny læbestift og Pro Colour Palette – der er plads til 15 øjenskygger!

Læbestiften er en del af den nye MAC collection; Semi Precious Limited Edition. Det er en Lustre og hedder “Gem of Roses”

Så vil jeg smutte en tur LA ! – xoxo

3 comments

Skriv et svar

