/ REJSE OUTFIT /

/ REJSE OUTFIT /

Alexander McQueen scoop neck tank
160 – net-a-porter.com

Supertrash black super skinny jeans
€80 – welikefashion.com

H m
7.49 – hm.com

Converse shoes
$19 – urbanoutfitters.com

Ray-Ban green shades
$195 – my-wardrobe.com

Sidder lige nu i flyvet på vej til San Francisco, nåede desværre ikke at tage et billedet af rejse outfittet, så i stedet for i denne collage. Her kan i mere eller mindre se, det jeg har på mig lige nu.
Det er meget simpelt og behageligt, hvilket er det vigtigste for mig når jeg skal side LÆNGE i et fly🙂 Håber i alle sammen har det godt hjemme i DK – i hører fra mig når jeg er kommet på plads, hvis ikke, så er det fordi jeg er faldet om af træthed !
Kisses from the air❤

One comment

Skriv et svar

