/ DAGEN FØR DAGEN /

Lige nu sidder jeg oppe i luften, og er cirka halvvejs på vores 12 timer lange flyvetur mod Staterne ! Dagen i går brugte kæresten og jeg på at pakke og gøre lejligheden ren – er jeg den eneste der elsker at komme hjem igen til en ren og glinsende lejlighed efter at have været på ferie !?

Well, jeg har i lang tid tænkt over, hvad jeg skulle have med på ferien for at sikre at jeg ikke overpakker, (hvilket jeg alligevel altid gør ) og synes faktisk at jeg har gjort det ret godt – denne gang… Klapper mig selv på skulderen😉 Jeg har pakket minimalt i håb om at komme hjem med en fyldt kuffert, med en masse lækre nye ting. Synes selv jeg er ret snedig🙂

Men hvor de forhåbentlig mange nye ting skal komme fra, ved jeg endnu ikke rigtig !!? så hvis der er nogen af jer, der kender nogle fede butikker som kun findes i USA, så må i meget gerne komme med forslag – så skal jeg forsøge at ligge vejen forbi butikken !!

Ha’ en fremragende fredag,

Skriv et svar

