/ HUE /

Er en Glaze læbestift fra MAC, og er en af mine yndlings farver til hverdag. Oftest bruger jeg mest nude eller peach farver, da de er mest neutrale, men stadigvæk giver lidt farve og glans til læberne. Hue er én af de få, som altid er at finde i min taske.. Det gode ved den er, at den indeholder lidt shimmer. Shimmer’en gør at løberne ser friske og indbydende ud, uden at tørrer dem ud, som mange andre læbestifter gør, i hvert fald på mine læber.

Har forsøgt at lave et par farveprøver på min hånd, men det var utrolig svært at ramme den nøjagtige farve🙂

Dette billede synes jeg viser farve bedst🙂

På det her billede har farven en rosa undertone, det synes jeg nu ikke den har når den kommer på læberne, tilgengæld viser billedet glansen meget godt !

Håber det giver et indtryk af farven og læbestiften !?

Ha en fantastisk aften peeps❤

2 comments

Skriv et svar

