/ MY ESSENTIALS /

Ting der får mig igennem en lang og kedelig dag og som får mig til at smile… og som efterhånden er blevet mine daglige favoritter.

Set på billedet:

  1. Min nøglepung fra LV er altid med mig, i selve pungen har jeg mine kort og som i kan se så hænger mine nøgler i kæden.
  2. Mine tre yndlings Nespresso kapsler, den lilla som er espresso og den gule er en almindelig kaffe kapsel og den røde koffeinfri kaffe.
  3. Min old gamle Iphone, den fungerer bare bedre om man vil det eller ej !
  4. MAC læbestift i farven Hue
  5. Raybans.
  6. ELLE, juli nr. 34 kom ind af døren for et par dage siden og er helt klart et af de bedre udgaver – det emmer af sol, sommer og ferie tider, SKØN inspiration til når kufferten skal pakkes🙂

Håber i har det dejlig og at i nyder at sommeren atter er kommet igen❤

3 comments

  1. Kender det godt, de ting som man bare knuselsker, eller endnu bedre har fået af nogen man holder af. – Har også min pung, et armbånd og min kalender på listen over essentials.

Skriv et svar

