/DAGENS # 51/

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at lægge et dagens op på bloggen.. Nød dagen i går efter at have afleveret min opgave, så skal den bare forsvares d. 9 juni og så står den sommerferie/arbejde indtil jeg flyver mod staterne – kan simpelthen ikke vente !

Tænkte at jeg lige ville vise jer mit transportmiddel, mine seje lilla cykel. Elsker den og så cykler man fantastisk på den🙂

Sunnies/ Gina Tricot, Top/ Second Female, Pants/ Day Birger et Mikkelsen, Shoes/ Zara (old)

Håber i har haft en dejlig onsdag !

Skriv et svar

