/ KKKKKORT HÅR /

Som i jo nok kan se, så er der en del af mit hår der er forsvundet.. Mit hår trængte virkelig til en kærlig hånd, og det skal jeg da lige love for at det har fået. Skal være ærlig at sige at det ikke var min plan, at det skulle være så kort, men mon ikke man vender sig til det🙂

Håber i har en dejlig tirsdag indtil videre, her i Odense er det meget blæsende – så det gør ikke så meget, at jeg sidder indenfor og skriver opgave !

Hvis i ikke har svaret på mit spørgeskema, så må i meget gerne lige bruge 1 minut på at svare, på 6 spørgsmål :) 

Klik her.

2 comments

  1. Hej Pia,
    Tusind tak, jeg er nu ikke helt vild med det, men der er jo ikke så meget at gøre🙂
    Tak fordi du har svaret det er bare perfekt, savner også jer, hils pigerne mange gange !!
    KH

  2. Heeeej!!!!
    Iiiiih dit hår er fint!!!
    Har svaret på spørgeskema, men ved ikke om jeg er lidt farvet af mit arbejde🙂
    Vi savner dig på kontoret..
    KH

Skriv et svar

