/ BLOGGERS NIGHT OUT /

I går gav jeg mig selv lov til at holde en pause fra min opgaveskrivning – jeg skulle nemlig mødes med min fellow odenseanske bloggere. Selvom vi kun var 3 piger og en gæste fra Haderslev, så var SUPER hyggeligt🙂 Vi spiste på Mamma’s og sluttede af med drinks og øl på BAR RAR i Dronningensgade.

Vi var som sagt kun 3 der kunne, nemlig Jane, Amalie og mig – det var derfor ekstra hyggeligt at der kom en gæst🙂

Når men gæsten fra Jylland var selvfølgelig Stine den anden halvdel af Shopaholic Sisters, det var super hyggeligt at møde hende, hun er ligesom Jane, super sød🙂

Her lige et par billeder:

Så ikke lige at Jane tog billeder af mig, men synes I skulle se det alligevel ! – Kan i se nogen forandring ?🙂

2 comments

Skriv et svar

