/ DAGENS # 48 /

Som jeg nævnte i min tidligere status, så har jeg haft travlt med at skrive hovedopgave i mens jeg så det britiske bryllup, ligesom 2 millioner andre ! Kate lignede en ægte prinsesse og så fortryllende ud. Kjolen vat rigtig flot og meget min smag, hvad synes i ???

På grund af hovedopgaven, og selvfølgelig det kongelige bryllup, så har jeg siddet indenfor, hvilket er ret nederen når solen har været at finde i Odense hele dagen. Det er dejligt at se at alle træerne er sprunget ud og at blomstrene begynder at blomstre!

 

Leather Jacket; Muubaa / Tee; AA / Skrit; H&M / Stockings; Worlford / Shoes; Chanel

Skriv et svar

