/ STRESS /

Beklager den utrolig sløve opdatering her det sidste stykke tid ! Jeg har lige afleveret min praktikhåndbog, og skal nu i gang med min hovedopgave. Udover den store mængde af opgave skrivning, så bor jeg også i en kuffert, hvilket betyder at jeg ikke er særlig inspirerende og inspireret for tiden, desværre !

Men lover at jeg nok skal forsøge at være mere aktiv herinde, det næste stykke tid – men nu ved i i hvert fald, hvad der sker og hvad der pt. optager det meste af min tid !

Her kommer lige et rigtig fint sommerlig billede, kan seriøst ikke vente til det bliver shorts tid !!

Er vild med alle de ringe hun har på og ikke mindst hendes neglelak – som har en rigtig fin farve🙂

Ha’ en rigtig dejlig torsdag !

Skriv et svar

