/ NEW IN – BEAUTY /

Udover de fine produkter fra Benefit, fik jeg også to ting fra MAC med hjem fra Hamborg. Det var to ting jeg havde haft i tankerne meget længe..

MAC paintpot

Det første var en paintpot i farven Bearstudy. Det er en champagne agtig farve, som næsten har samme farve som mine øjenlåg. Jeg har købt den fordi den kan bruges som en hurtig øjenskygge, derudover kan man også bruge den som en primer på øjenlåget, på den måde vil ens øjenskygge holde længere og farven på øjenskyggen vil blive mere tydelig.

 

 

MAC Pro 4 palette

Udover paintpotten, så købte jeg en pro palette til 4 øjenskygger (mangler dog stadigvæk 4 øjenskygger). Tænkte at den ville være ideel at have, når man skal ud og rejse eller gøre sig klar til byen, et andet sted end hjemme.

Så hvis nogen af jer har forslag til, hvilke fire øjenskygger jeg bør købe så skriv gerne kommentar !

7 comments

  1. Jeg elsker MAC. Jeg elsker helt klart “Carbon”, “All That Glitters”, “Woodwinked”, og “Wedge”. Det er de 4 MAC øjenskygger jeg bruger dagligt.🙂

Skriv et svar

