/ YOU BROKE MY HEART /

Har altid været vild med Isabel Marant’s stil og de kollektioner hun har præsenteret under modeugerne. Hendes stil er så afslappet, men på den mere luksuriøse og effortless måde – lige min stil❤

Derfor kom det ikke lige frem som en overraskelse, da jeg faldt pladask for en super lækker og stribede strik. Jeg havde et godt øje til den i meget lang tid, men glemte den så lidt igen (måske var det meget godt !?)… Men efter at have set nedenstående billede med Linn iført MIN strik, blev jeg jo smask forelske igen!! Pure love I tell you…

Billede lånt af: Elin Kling

Nu er problemet så bare at den er umulig at opdrive, fordi den er fra AW 10 kollektionen😦 Så hvis nogen af jer ligger inde med den, og gerne vil sælge den, eller hvis i tilfældigvis ser den somewhere, så må i meget gerne sige til!

Kiss kiss bang bang

Skriv et svar

