/ MONKI /


Billede lånt af Shopaholic Sisters / Jane

I torsdags deltog jeg i åbningenfesten for Monki i Odense… Mængden af fremmødte mennesker, var enorm ligesom køen til indgangen!! Butikken var blevet rigtig fin, og var indrettet i bedste Monki stil. Mødte tre af mine fellow odense bloggere, som alle gik hjem med en Monki pose i hånden.. Jeg havde desværre ikke mit kamera med, men Jane og Jeanett fik taget nogle rigtig fine billeder… På vej ud af døren, mødte jeg den altid søde Trine.. Det var super hyggeligt aften, og endnu mere hyggeligt at se pigerne igen🙂

Er spændt på at høre om der var nogen af jer læsere der deltog, og fik noget med hjem ??

Ha en rigtig dejlig dag, kan være vi ses inde i byen..

2 comments

Skriv et svar

