/ BIANCO /

Franske makroner og Bianco har det til fælles, at de begge var en del af et event som jeg deltog i tidligere i dag. Polhem PR, hvor jeg er praktikant, holdte i samarbejde med Bianco, et event om deres nye SS11 kollektion.. Vi havde derfor sørget for lækker morgenmad, og kaffe fra Kalle’s Kaffe knallert..  

Mine dejlige kollegaer Line & Pia, samt Kaffe-manden Kalle

Der var lækker morgenmad,  franske makroner og smoothies !

Moodboards til SS11 kollektionen

Et overblik over kollektionen, som var inspireret af 70’erne..

 Mine farvoritter fra kollektionen…

 Eventet var for de danske bloggere og her er et billede af den altid flotte Maria, som havde en super lækker clutch)

Jeg fik et par støvler med hjem, tænker at jeg viser billeder af dem i morgen….

Håber i alle har haft en dejlig torsdag🙂

2 comments

Skriv et svar

