/ T- by ALEXANDER WANG /

T by Alexander Wang 

T by Alexander Wang 

T by Alexander Wang 

T by Alexander Wang 

T by Alexander Wang 

T by Alexander Wang 

Tror min næste garderobe investering bliver en basis style fra T – by Alexander Wang. Synes hans styles er super lækre, fordi de er enkle, er i en god kvalitet og så passer de bare til alt. Synes det er i orden at investerer i gode basis-styles, hvis det er noget som går rigtig meget i..

Er der nogen af jer dejlige læsere der har noget fra kollektionen, og hvad synes i om det i har !?

 

9 comments

  1. Virkelig fine styles du har udvalgt.. overvejer kraftigt en nederdel fra hans T linje. Har ikke noget fra denne linje endnu, men har en Alexander Wang Rocco taske, og den er jeg enormt glad for. Så jeg synes helt klart du skal investere!🙂

    lineandree.blogspot.com

  2. Dr adams plejer at have ret mange styles hjemme. Men jeg fik at vide at de ikke vidste helt hvor meget de vil tage hjem denne gang. For de vil gerne have andre nye mærker hjem..

  3. Go for it🙂 Jeg har flere basics ting fra T by AW.. Bukser, den draperede nederdel og tshirts.. Tøjet mister ikke formen ved vask – og tøjet forbliver blødt.🙂

Skriv et svar

