/ MANDAG /

Spring

Ville ønske, at jeg kunne starte ugen med at hoppe i ovenstående outfit, det bliver ikke helt det, men noget ligende🙂 … Jeg glæder mig virkelig til foråret for alvor kommer til DK og vi ikke længere behøver flere forskellige lag tøj, og varme støvler.. Jeg føler allerede at jeg kan overskue mere, bare fordi dagene er blevet lysere..

Håber i alle sammen har haft en dejlig weekend, jeg har bare slappet af og nydt at være hjemme ved min kæreste🙂 Skal nok forsøge at update noget mere i løbet af ugen..

Ha en fantastisk mandag alle sammen❤

2 comments

Skriv et svar

