/ NEW SHUFFLE /

Havde virkelig en typisk mandag i går.. Startede dagen med en stærk kop kaffe, for overhovedet at kunne fungere. Efter at være kommet i gang, blev det faktisk en rigtig dejlig dag, og glæder mig ekstrem meget til resten af ugen :) Efter arbejde mødtes jeg med søde Amalie fra bloggen journal d’Amalie . Vi hyggede med en Latte og Cappuccino, derefter tøffede jeg ned til Apple afdelingen i Magasin for at købe fætteren på billederne ovenfor.. Er super glad for min nye pinke træningspartner, og glæder mig rigtig meget til at afprøve den i dag, til min første hold træning in years…. 

Beklager billede kvaliteten…

Skriv et svar

