/ Happy Sunday /

Startede morgenen med en skøn løbetur og derefter en kop kaffe fra min kæreste’s julegave, “vores” Nespresso maskine, mens jeg læste i den sidst bog fra LA Candy serien. Fantastisk start på dagen, håber i alle sammen får en dejlig søndag…. Senere i dag skal der pakkes, og så skal jeg tilbage til Københavnstrup.

Glæder mig til i morgen aften, hvor jeg skal i biografen og se Black Swan – har hørt rigtig meget positivt om den..

Vil gerne høre jeres mening om filmen, hvad synes i – er den værd at se !?

 

2 comments

Skriv et svar

