/ Gentle start /

Hej bloggen..

Jeg lovede jo at bloggen nok skulle blive mere stabil, nu hvor jeg flyttede til København, men ved også godt at det ikke rigtig har været tilfældet, men har bare haft super travlt med at flytte og starte i praktik. Jeg lover dog at der nok skal komme andre boller på suppen🙂 Jeg er jo som sagt startet i et PR-bureau, og er indtil videre super glad for det, kollegaerne er fantastiske og det er arbejdsopgaverne også.. Jeg skal blandt andet hjælpe med at afvikle et blogger-Event inden så længe, så nå vi kommer dertil skal i nok få en masse billeder og info…

Der er også kommet et par nye items i garderoben siden sidst, og det kommer der selvfølgelig også et indlæg om også.. Jeg må indrømme at udsalget i Odense er kommet godt efter det her på det sidste, hvad synes i om udslaget generelt !?

Kiss kiss bang bang ……

Skriv et svar

