/ Sidste eksamen /

Lige nu sidder jeg midt i min sidste mundtlige eksamen, og helt sikkert MEGA nervøs. Jeg skal op i faget oplevelsesøkonomi, som er mit valgfag. Jeg glæder mig helt vildt til eksamen er overstået, og at jeg nu er færdig med skolen i det næste lange stykke tid. Lige nu ser jeg bare frem til de næste 4 måneder, hvor jeg skal bo i København, og arbejde med PR, som jeg altid har fundet interessant.

Min blog’ing lover jeg nok skal blive mere stabil, nu hvor der ikke er noget der hedder skole og eksamener mere. – I stedet kommer jeg til at starter min træningsplan, som jeg skrev om tilbage i december, flere dagens og billeder fra mit arbejde..

Vi blogges ved,,,

Skriv et svar

