......

Jeg har desværre ikke lavet så mange dagens indlæg, som jeg gerne ville, men det bliver der rettet op på nu, hvor jeg er fårdig med min sidste eksamen. Min eksamen gik…..

Jeg ville ønske at jeg kunne hoppe i det her outfit i morgen, hvor min kæreste og jeg skal hygge med lidt god mad og vin – inden jeg smutter til storbyen ;) Tanktoppen er desværre ikke så nem at se, den er creamhvid, med gulddetaljer på brystlommen, super fin og feminin. Acne skoene har jeg været forelske i, i laaang tid – de er nu sat ned til ca. 1200 kr., men fornuften sejre nu alligevel….

Kiss kiss bang bang…

One comment

Skriv et svar

