H&M Kjole

Hej Bloggen…

Lovede jo at jeg ville viser jer, hvad der gemte sig i min H&M pose, som postmanden kom med. Det var denne fine stribede kjole fra H&M’s nye katalog. Den koster 179 kr. og er at finde i butikkerne og på nettet 🙂 Jeg synes den er rigtig fin, og jeg har tænkt mig at bruge den til sommer, med blandt andet converse til.

Håber i har haft en dejlig weekend, det har jeg i hvert fald haft.I går aftes havde jeg en rigtig hyggelig aften med mine veninder, og vi endte i byen, hvor jeg blandt andet mødte den altid søde og smilende Fie, fra bloggen Udtryk.

 

3 comments

  1. Det kan du tro – jeg væltede udmattet hjem i seng, hehe. Jeg er med på en snarlig bloggers out🙂

Skriv et svar

