MAC favoritter:

Efter at have brugt mange forskellige sminkeprodukter, er jeg personligt kommet frem til, at det jeg synes bedst om, og bedst kan arbejde med, er MAC‘s produkter. Derfor er min must have liste også blevet ret lang…

Studio Sculpt concealer, som skal købes når min YSL er blevet tom..

Mineralizer skin Finish natural ( kan bruges som faundation til sommer )

Blush – Har mange af dem i forvejen, og de er FANTASTISKE…

Paint Pot – Smøres på øjenlåg for at sikre at ens øjenskygge bliver siddende 

Øjenskygge – har lige nu kun nogle få basis farver, og udvider konstant min  samling

Lustglass / Lipgloss

195 brush – bruges til concealer

182 Brush – Bruges til mineralizer pudder

129 Brush – Bruges til blush

217 Brush – Bruges til øjenskygge

224 Brush – bruges til at blende alle ens øjenskygger sammen

Dette kan man vel også kalde et START KIT. De overstående produkter er, det jeg synes man skal købe til at starte med. Det er de produkter jeg synes er de vigtigste – så kan men stille og rolig over tid udvide sin samling.

Skriv et svar

