/ NEW IN /

Miss Jeanett, har lavet et indlæg vedr. udsalget, om at hun ikke er tilfreds med både varerne og deres rabatter, og jeg kunne ikke være mere enig. Synes butikkerne er alt for fedtet med deres procenter, og det tøj som bliver sat ned er alle de fesne varer, de i forvejen ikke kan sælge. Derfor har jeg ikke lavet så mange udsalgskøb (har kun købt 1 kjole), men i stedet tilføjet lidt basistøj til min garderobe. Basis items’ne viser jeg jer senere på ugen:)

Først får i den kjole, jeg har købt på udsalg at se. Kjolen er fra Ganni, og var sat ned med sølle 30 %, men synes den var så fin, så med hjem kom den nu alligevel🙂 Den er meget enkel, og jeg vil hovedsagligt bruge den til hverdag …

 

 

Skriv et svar

