/ Bedste køb i 2010 /

 I løbet af 2010 har jeg købt rigtig mange fine ting, og er slev ikke i tvivl om at det vil fortsætte i 2011. Det tager jo laaaaang tid, hvis man skal samle en god gardarobe. Derfor ville jeg lige viser jer de køb, som jeg har været mest tilfreds med, og stadigvæk holder rigtig meget af🙂

1. Acne pistols boots

Købte støvlerne i august, hvis jeg ikke husker helt forkert, og har elsket dem lige siden. De kan bruges til både bukser, kjoler og shorts og så kan de både dresses op og ned. Glæder mig allerede til det meste af isen er væk, så jeg kan hoppe i dem, og gå foråret i møde….

2. Helmut Lang læderlegging

Det var mange penge at smide på én gang, men helt klart hver en krone værd. De er blevet brugt næsten dagligt, og de vil helt sikkert også blive brugt ofte i 2011. Når jeg har en tøjkrise, så er det dem jeg hopper i, og så tilsætter jeg resten efter, hvad anledeningen byder.

3. Alexander Wang Hobo bag

Mit seneste “store” køb, og er allerede in love.. Den har den perfekte størrelse, og så er den meget anderledes end alle mine andre tasker (som alle er sorte). Var meget i tvivl om farven inden jeg fik den at se irl. Men men, min tvivl kom til skamme, og jeg synes farven er fantastisk, specielt til sommer, som er lige rundt hjørnet :)  

Skriv et svar

