Sometimes we need light

Lige nu sidder jeg dybt begravet i mine  markedsføringsbøger, er nemlig ved at læse til eksamen, som er d. 5 januar. Det er en blandning af læsning og sygdom, som har gjort bloggen lydløs, og det er beklageligt…. Undskyld, undskyld og undsklyd… Der kommer først rigtig gang i bloggen efter nytår, hvor der også kommer til at ske noget nyt, med mit liv, hvilket også vil påvirke bloggen… Tænkte jeg lige ville vise jer nogle af mine yndlings forår/sommer inspirationsbilleder… Glæder mig rigtig meget til at gå med bare fødder, og mærke at varmen er på vej🙂

Skriv et svar

