Dagen derpå…

Først og fremmest rigtig glædelig jul, håber i alle sammen havde en rigtig dejlig aften med jeres familie i går.. Det hvade jeg i hvert fald, tror jeg har spist mad for resten af året.. Jeg fik nogle rigtig dejlige gaver, som jeg viser jer i et indlæg senere🙂 Her kommer der lige et billede af det jeg hvade på, det er ikke særlig juleagtigt, men passede nu meget godt, til det jeg magtede i går – havde nemlig en major hovedepine, som blev ved resten af aften.

Beklager det uskarpe billede men det er det eneste jeg har lige nu, der kommer et bedre senere🙂

Pants, Blouse; Zara, Shoes; Dune

Skriv et svar

