Lille juleaften hygge

Så er der kun en dag til juleaften, og jeg har bare slappet af i dag, skøn fornemmelse (første gang i mange år, at jeg har fri d. 23 )… Skrev i går at min kæreste og jeg skulle holde jul hver for sig, fordi han skulle til Lolland… men det ville vejret ikke være med til, så han holder jul i Odense med hans familie😉 Så de har brugt dagen på at købe ind til julemad og et juletræ.. haha … jeg slev har slappet af, læst modeblade og er nu i gang med at bage Red Velvet muffins… inspirationen til denne muffins-handling kommer fra den søde Jeanett’s indlæg, med opskrift.. Nu står de i ovnen, så er meget spændt på, om de bliver lige så vellykket som Jeanett’s🙂

image

Var lige hurtig inde i byen for at købe indgredienser, og der var bare en super hyggelig jule stemning inde i Odense… så smukt…

image

Kiss kiss bang bang….

2 comments

Skriv et svar

