Før julegaaaave

 I går gav min kæreste og jeg hinanden gaver, fordi vi skulle have holdt jul i hver vores landsdel. Jeg gav ham et par nye løbesko og en lækker hætte trøje, det var alt besværet værd da jeg så, hvor glad han blev for gaven – det bedste ved at give, er at se modtagerens reaktion…

Af ham fik jeg mit juleønske # 4 – som var nogle vildt lækre høretelefoner, de er super lækre og jeg er rigtig glad for dem… Det var en rigtig stor overraskelse da jeg slet ikk,e havde forventet det – havde nok regnet med noget tøj eller undertøj eller noget den stil, som man jo ellers får af mænderne… Disse høretelefoner kan varmt anbefales, de er super gode, og kvaliteten er i top…

Er der nogen af jer, der allerede har fået nogle gaver ?!

 

Skriv et svar

