Julehygge

Min dejlige kæreste drager mod Lolland i morgen, og jeg bliver i Odense, men tager til Lolland d. 25 dec, Så vi skal holde jul hver for sig. Derfor holder vi julehygge med min familie i aften. Desværre er min far stock in trafic og er endnu ikke dukket op… typisk.. Lovede jo at vise jer juletræet, når det var pyntet, og synes det er blevet rigtig fint. Håber i alle sammen hygger, og at i nyder julen – uden for meget jule stress…

Har i fået pyntet juletræ, eller gør i det først d. 23 !? – Det gør vi nemlig normalt, men fordi vi skulle spise julemad, og hygge i aften, så syntes min mor at det skulle været pyntet. Så nu er det gjort :)

Well, rigtig glædelig jul…

Go kveld🙂

Skriv et svar

