Ville elske….

What to do

…hvis jeg havde dette outfit på i dag…  jeg har de sidste par dag arbejdet rigtig meget, og det skal jeg også i den kommende uge – det er blandt andet derfor, at jeg ikke har lavet et “dagens” indlæg længe. Det tøj jeg har på, på arbejde, er simpelthen ikke værd at blogge om🙂 Men lige så snart jeg trækker i noget mere civiliseret tøj, lover jeg at der kommer et indlæg til jer🙂 …..

> er på arbejde lige nu, men når jeg får fri kl. 14, så skal jeg bruge resten af min søndag på at slappe af, se håndbold og slappe af igen🙂 Skal for første gang i lang, have en fri dag i morgen – ser jeg frem til !!! Det betyder nemlig at der kommer et “dagens” indlæg i morgen !…. <

Kiss kiss bang bang darlings

Skriv et svar

