Juleønske # 7

Jeg kunne virkelig godt tænke mig noget lækkert undertøj. Jeg har før været den lykkelige ejer af Calvin Klein undertøj, og det er virkelig lækkert. Jeg er specielt vild med det, fordi deres undertøj er elegant, uden for meget tingeltangel, og så er kvaliteten bare super lækker. Er vilde med deres blonde sæt, og deres basis kollektion – Håber der ligger et sæt ( eller to ) under træet den 24, hvis ikke håber jeg at få fingre i noget i Magasin, mellem jul og nytår…

– Source: Passions for Fashion

Rigtig god dag peeps :)

Skriv et svar

