back on track

Hej bloggen, jeg beklager virkelig den manglende aktivitet, og de måske lidt kedelige indlæg her på det sidste. Jeg har bare haft super travlt med at læse til eksamen, og har derfor været en smule uinspireret på det sidste. Jeg var til min første mundtlige eksamen i dag, og det gik heldigvis godt, det er jo altid godt med en god start – nu gælder det bare en skriftlig på tirsdag, og så kan jeg endelige holde juleferie :) Nu hvor min eksamen i dag gik så fint, så købte jeg en lille ting til mig og lejligheden – regner med at viser jer billeder af min lille “gave” i morgen 🙂

God fredag til jer alle sammen – og tusind tak for jeres mange kommentarer, det gør det, at blog meget sjovere🙂

Skriv et svar

