Min træningsuge…..

.. vil være et nyt tiltag her på bloggen. Som noget nyt, vil jeg fremover lave nogle træningsmål i straten af ugen, som jeg så skal forsøge at overholde. Det at jeg indviger jer i min træning gør også, at jeg bliver mere motiveret – og i sidste ende forhåbentlig også opnår de mål jeg sætter for mig selv i starten af ugen. Planen er så at jeg sidst på ugen, vil vise jer et skema over den træning nåede, og om jeg har nået mine mål for den pågældende uge.  Tiltaget starter i næste uge når min mundtlige eksamen er overstået.  :) Inspirationen kommer fra den norske blogger Caroline – se hendes blog Fotball frue her.

 

 

Skriv et svar

