Julegaver…

…kan være rigtig sværer at købe. Jeg har allerede lavet en del indlæg, om hvad jeg ønsker mig til jul – så tænkte det var på tide med et indlæg, hvor jeg kom med foreslag til, hvad man kunne give kæresten i julegave.. De er jo ikke altid lige nemme at købe gaver til😉

Christmas gifts

Her er nogle foreslag, ved godt at det er nogle rimelig dyre ting jeg har fundet, men ideen var, også at giver jer nogle kategorier ideer. F.eks.  ved jeg godt at en ny Xbox, Playstation eller en Wii er dyr, men hvad med et spil eller noget andet tilbehør inden for den kategori !?, Osv.. Items’ne på kollagen er mindst lige så meget kategori forslag, som selv produktet !

AE Men’s Striped Cardigan (True Black)
$50 – ae.com
Tøj er altid en godmulighed, da det er en bred kategori og man kan finde noget i mange forskellige priskategorier !

AE Men’s Date Shirt (Winter White)
$40 – ae.com
Se ovenstående !

Buy Xbox 360 4GB Console, Kinect Sensor and Kinect Adventures. at…
250 GBP – argos.co.uk
Hvis man har et julebudget, hvor konsole er inden for rækkevide, så er det en SUPER  god ide, plus at man kan købe en masse spil, til os piger – Ekstra bonus, right ;)

Acne Leather Cardholder
$100 – asos.com
Min kæreste har selv en i sølv, og personligt synes jeg de er helt vildt grimme. Så hvis du mener de kæreste mangler en kortholder, så synes jeg at man skal efter en i læder.


Man kan købe alle mulige spil til både xbox, playstation og wii – så hvis din kæreste har sådan en, så har en sikkert en masse spil han øsnker sig. Et spil koster ca. 500 kr.


Brown Dally suede trainers
32 GBP – debenhams.com
Sko er lidt det samme som tøj, der er mange forskellige slags og de variere i prisklasse, så alle har en chance🙂

Skriv et svar

